Kas soovid liituda Tammeka fännide meililistiga? Aga palun - Nimi: Email:

04.05.08

MT ja Flora 1:3

Kaido pole eriti tujus midagi kirjutama ja seega panen ainult mõned pildid ja lingi galeriisse.
Jüri

PILDIRIDA SIIN.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kurvad dumbass-id olete! Läksite Maagi fänniga tüli norima. See noormees oli Kait Vaino ülemus ja hea sõber. Ja need tatikad olid kõigil juba ammu kopa ette visanud. Mina istusin natuke kõrgemal ja olin ise mitu korda päris lähedal, et tõesti mõnele seal kerepeale anda! Ei ole ju normaalne, kui mingid jõmpsikad roppusi karjuvad ja näppe viskavad, vahet pole kelle pihta. Aga noh, Flora omad said teie üle hea kõhutäie naerda. Krt, häbi on sellistega sama meeskonna poolt olla. Aga noh, mehed...jooge vähem!...irw...või veel parem otsige endale mingi elu äkki...või naine!?...irw
Maarika

Anonüümne ütles ...

Maarika..
Kas ei oska end kuskil mujal välja elada, kui siin?
Lapsi saab ka paremini korrale kutsuda, kui nende peale karjudes!
Jooge vähem?
Vali sõnu, läksin hiljem rooli ning pole kunagi täispeaga rooli roninud.
Minu pärast võib ta olla kas või presidendi poeg, see ei anna talle mingeid eeliseid!
Ela ise ja lase teistel elada!

jflash ütles ...

Milles siis nüüd Kait süüdi on et tal sellised sõbrad on, Maarika? :D

Okei, põnnid plagisesid ehk liiga palju, aga kätega kallale ronimiseks alust polnud, eriti nii et poisihakatis selle peale nutma hakkas. Jah, meil on üks fänn kes sellistes asjades on väga tundlik ja läks vahele. See kes aga noormehe teemale punkti pani ja ta välja viskas oli poisihakatise isa. Minu arust väga hea isa kes hoiab oma last ja on nõus minema kõige peale välja. Ilus see asi polnud, tõsi.

Anonüümne ütles ...

Kui inimene valib endast mitu korda väiksemad ja nõrgemad välja, kelle kallal vägivalda tarvitada, siis räägib see juba iseenda eest. Kas me oleks pidanud kah Narvas mängul käies kõigile, kes meid mõnitasid ja näppu vibutasid, kallale minema? Lapsi saab ka teistmoodi korrale kutsuda.

Anonüümne ütles ...

Ooo, sellel lapsel ikkagi oli isa!!?? Huvitav et teda üldse põnni ropendamine ja näpu viskamine ei häirinud....lahe kasvatuslik võte. Ja muidugi kätega kallaleminekust oli asi kaugel. Siis oligi asi ok kui lapsed seal niisama lärmasid aga kui asi ropuks läks siis oli nõme kuulata seda. Aga võib-olla see tuleb sellest, et ma olen naisterahvas, et mulle tundub tattnina ropendamine palju hullem, kui tema korrale kutsumine. Ma tõesti ei usu, et see väga ok on, et las lapsed karjuvad, pea-asi, et ei nuta. Maitea, mina sellist lapse käitumist ei õigusta ja mina ei näinud, et see noormees oleks lapsele kallale läinud, tiris korraks särgist, sest see ei kuulanud teda üldse. Ja see oligi kogu see teie metsik kallale minek.
Maarika.

Anonüümne ütles ...

Tegelikult oli kogu mu point selles, et kui keegi oleks Maagi sektoris põngerjaid korrale kutsunud siis oleks täiesti ok olnud, aga praegusel juhul ma kahtlustan, et keegi nägi võimalust vastasmeeskonna fännidega natuke hüpata. Ainult, et tegemist ei olnud vastasmeeskonna fänniga...:P
Ja veelkord, hea isa kasvatab oma lapsi, ükskõik mis, mitte ei lase neil ropendada, ükskõik mis.
Maarika.

Anonüümne ütles ...

Maarika vaatab kuidas ise omi lapsi kunagi kasvatab ja ei mölise siin teiste kasvatuse pihta. Kah tark kargas välja!